Užitečné odkazy
- Oznámení technického problému nebo požadavku
- IT pro učitele
- Studijní a zkušební řád
- Munispace – čítárna Masarykovy univerzity
- Elportál – e-learning na Masarykově univerzitě
- Munipress
- Portál elektronických informačních zdrojů MU
- theses.cz – kontrola plagiátů
- odevzdej.cz – kontrola plagiátů
- Transliterační nástroj
- Katalog učeben
- Jak vyplňovat evidenci pracovní doby
- Sběr do RIV 2021
- Pokyny pro vyplnění publikací
- Návod pro rezervaci místností
Zápisy ze schůzí ústavu
Harmonogramy
podzimní semestr
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 10. – 31. 10. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 10. – 31. 10. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 10. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 11. – 15. 11. |
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 11. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 11. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 11. |
Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 31. 12. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
první týden v lednu |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 dnů před obhajobou |
jarní semestr
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 3. – 31. 3. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 3. – 31. 3. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 3. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 4. – 15. 4. |
Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 4. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 4. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 4. |
Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 20. 5. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
po 20. 5. |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 dnů před obhajobou |
Jarní semestr (obhajoba v září) |
|
Řádný termín: |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 6. |
Opravný termín (v rámci shodného semestru): |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 20. 8. |