Bakalářské studium
Vybrat studium
A |
|
Mgr. Anna Agapova, Ph.D. | čt 10.00–11.30, nutná domluva předem; online konzultace jsou možné i v jiné dny |
B |
|
Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D. | út 9.00–10.00 |
Mgr. Olga Berger, Ph.D. | čt 10.00–11.00, popř. dle domluvy |
Mgr. Renata Buchtová, Ph.D. | st 14.00–16.00 |
Mgr. Jana Bumbálková | st 10.00–12.00 |
D |
|
prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc. | po 13.00–14.00 |
G |
|
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. | po 12.30–13.30 |
J |
|
PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D. | čt 12.00–13.30 |
K |
|
PhDr. Petr Kalina, Ph.D. | po 16.00–17.00, budova N, 6. NP |
Mgr. Halyna Kličak, Ph.D. | po 12.–13.00 |
Mgr. Mateja Kosi | pá 10.00–11.00 |
doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D. | po 11.45–12.45 |
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. | čt 9.30–10.00 |
Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D. | na základě předchozí domluvy |
Mgr. Krystyna Kuznietsova, Ph.D. | út 14.00–15.00 |
M |
|
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. | st 16.30–17.30 |
Mgr. Zbyněk Michálek | sudé po 14.00–15.00 po předchozí e-mailové domluvě, online i jindy |
P |
|
Mgr. Pavel Pilch, Ph.D. | pá 10.00–11.00 |
prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc. | individuálně dle předchozí domluvy |
Mgr. et Mgr. Michal Przybylski | st 9.00–10.00 |
R |
|
Mgr. Eva Reutová | dle domluvy |
S |
|
Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. | po 11.00–12.00 |
Mgr. Mirna Stehlíková Durasek | st 14.00–14.45 |
Š |
|
Mgr. Josef Šaur, Ph.D. | st 12.30–14.00 |
Mgr. Monika Ševečková, Ph.D. | |
doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D. | individuálně dle předchozí domluvy |
Z |
|
Mgr. Taťjana Zaňko | út 12.30–14.00 |
Volodymyr Zvyniatskovskyi, Ph.D. | út 16.00–17.00 |
Programoví koordinátoři zahraničních pobytů vám podají informací o výběrových řízeních v rámci katedry.
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
Pověřené osoby vám uznají kredity ze zahraničí a schválí Learning Agreement nebo Training Agreement.
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 10. – 31. 10. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 10. – 31. 10. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 10. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 11. – 15. 11. |
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 11. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 11. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 11. |
Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 31. 12. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
první týden v lednu |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 pracovních dnů před obhajobou |
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 3. – 31. 3. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 3. – 31. 3. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 3. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 4. – 15. 4. |
Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 4. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 4. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 4. |
Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 20. 5. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
po 20. 5. |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 pracovních dnů před obhajobou |
Jarní semestr (obhajoba v září) |
|
Řádný termín: |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 6. |
Opravný termín (v rámci shodného semestru): |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 20. 8. |