Bakalářské studium
Vybrat studium
A |
|
Mgr. Anna Agapova, Ph.D. | čtvrtek 10.00–11.30, konzultaci je nutné domluvit předem; online konzultace je možná i v jiné dny |
B |
|
Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D. | úterý 9.00–10.00 |
Mgr. Olga Berger, Ph.D. | pondělí 10.00–11.00 |
Mgr. Renata Buchtová, Ph.D. | čtvrtek 12.30–13.30 |
Mgr. Jana Bumbálková | středa 10.00–12.00 |
Č |
|
Mgr. Oxana Čmelíková, Ph.D. | úterý 12.30–13.30 |
D |
|
prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc. | pondělí 9.30–11.00 |
G |
|
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. | středa 12.30–14.00, po předchozí domluvě |
J |
|
PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D. | středa 14.30–15.40 |
K |
|
PhDr. Petr Kalina, Ph.D. | pondělí 14.30–15.30, Janáčkovo nám., budova N, 6. NP, pracovna |
Mgr. Mateja Kosi | pátek 9.00–10.00 |
doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D. | úterý 10.00–11.00 |
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. | čtvrtek 11.00–12.00 |
Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D. | individuálně dle předchozí domluvy |
Mgr. Krystyna Kuznietsova, Ph.D. | pondělí 16.00–17.30 |
M |
|
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. | středa 12.00–13.00 |
Mgr. Zbyněk Michálek | pondělí 10.00–14.00, po předchozí e-mailové domluvě, online i jindy |
P |
|
Mgr. Pavel Pilch, Ph.D. | středa 10.00–12.00 |
prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc. | individuálně dle předchozí domluvy |
Mgr. et Mgr. Michal Przybylski | středa 14.45–15.45 |
R |
|
Mgr. Eva Reutová | středa 12.00–13.40 |
S |
|
Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. | úterý 15.00–16.00 |
Mgr. Mirna Stehlíková Durasek | středa 13.00–14.00 |
Š |
|
Mgr. Josef Šaur, Ph.D. | středa 12.30–14.00 |
Mgr. Monika Ševečková, Ph.D. | úterý a čtvrtek 11.00–13.00, PřF MU – CJV, Kotlářská 2 |
doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D. | individuálně dle předchozí domluvy |
Z |
|
Mgr. Taťjana Zaňko | pondělí 12.30–14.00 |
Volodymyr Zvyniatskovskyi, Ph.D. | pondělí 14.00–16.00 |
Student (diplomant):
1. uvede podle harmonogramu zveřejněného na webu ústavu do finální podoby svoje téma závěrečné práce (anglický název apod.); pro podzimní semestr 31. 10., pro jarní 31. 3.
2. poté, co studentovi studijní oddělení založí archiv, ho naplní (o založení archivu student nežádá, je mu založen automaticky podle přihlášení k předmětu státní zkoušky)
3. odevzdá vytištěnou závěrečnou práci ve dvou výtiscích sekretářce ústavu
4. uzavření archivu opět provede studijní oddělení hromadně na základě seznamu od sekretářky; student o uzavření individuálně nežádá
Student je povinen odevzdat vytištěnou práci sekretářce do 30. 11. pro podzimní semestr a do 30. 4. pro jarní semestr. Výjimky nejsou přípustné, a pokud student práci včas neodevzdá, nebude připuštěn k její obhajobě.
Závěrečné práce musejí být zveřejněny nejpozději pět pracovních dní před konáním obhajoby.
Školitel (vedoucí):
Dříve než přijme tištěnou verzi diplomové práce (nebo současně s tím), ověří v IS, zda student splnil výše uvedenou povinnost (naplnění archivu), a provede povinnou kontrolu závěrečné práce v IS:
1. Osobní administrativa → Školitel → Moji studenti → u konkrétního studenta pak kliknout na Archiv závěrečné práce.
(POZOR! Lze provést teprve ve chvíli, kdy se pod odkazem Archiv závěrečné práce objeví text: Kontrola práce dosud neprovedena. Pro zkontrolování shodnosti klikněte na archiv závěrečné práce. Pokud zde tento text není, znamená to, že student nemá dosud z nějakého důvodu uzavřen archiv své práce (např. chybí anglický název). V takovém případě školitel vyčká, až ze studijního odd. děkanátu obdrží e-mail s výzvou ke kontrole práce. Bez uzavřeného archivu nemůže vedoucí práci zkontrolovat.
2. Kontrola čitelnosti práce:
3. Kontrola původnosti práce:
4. Kontrola nastavení nezveřejněných částí práce
5. Po povedení kontroly kliknout na tlačítko Provedena kontrola práce.
6. Udělit v IS zápočet za odevzdání diplomové práce, na předsádku tištěné verze práce uvést datum odevzdání práce, připojit podpis vedoucího práce (školitele) a razítko ústavu.
Důležitá upozornění:
Balkanistika |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Bulharský jazyk a literatura |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Filologicko-areálová studia |
Mgr. Josef Šaur, Ph.D. |
Chorvatský jazyk a literatura |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Literární komparatistika |
Mgr. et Mgr. Michal Przybylski |
Makedonský jazyk a literatura |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Polský jazyk a literatura |
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. |
Polština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu |
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. |
Překladatelství ruského jazyka |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Ruský jazyk a literatura |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Sdružená jihoslovanská studia |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Slavistika |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Slovenský jazyk a literatura |
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. |
Slovinský jazyk a literatura |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Srbský jazyk a literatura |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. |
Učitelství ruského jazyka a literatury pro SŠ |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Ukrajinská studia |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Ukrajinský jazyk a literatura |
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. |
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc.
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
Mgr. Roman Madecki, Ph.D.
Mgr. Josef Šaur, Ph.D.
Období | podzim 2022 | jaro 2023 | |
---|---|---|---|
Zveřejnění rozvrhu | 01.07.2022 | 02.01.2023 | |
Začátek registrace předmětů | 01.07.2022 | 02.01.2023 | |
Konec registrace předmětů | 31.07.2022 | 31.01.2023 | |
Začátek zápisu předmětů | 01.08.2022 | 01.02.2023 | |
Konec zápisu předmětů | 11.09.2022 | 12.02.2023 | |
Začátek změn v zápisu předmětů | 01.08.2022 | 01.02.2023 | |
Začátek výuky | 12.09.2022 | 13.02.2023 | |
Konec změn v zápisu předmětů | 25.09.2022 | 26.02.2023 | |
Konec výuky | 16.12.2022 | 19.05.2023 | |
Začátek zkouškového období | 02.01.2023 | 22.05.2023 | |
Konec zkouškového období | 10.02.2023 | 30.06.2023 | |
Začátek prodlouženého zkouškového období | není | 28.08.2023 | |
Konec prodlouženého zkouškového období | není | 08.09.2023 | |
Bc SZZ | Začátek podávání přihlášek | není | není |
Konec podávání přihlášek | není | není | |
Začátek státnicového období | 09.01.2023 | 29.05.2023 | |
Konec státnicového období | 03.02.2023 | 08.09.2023 | |
NMgr SZZ | Začátek podávání přihlášek | není | není |
Konec podávání přihlášek | není | není | |
Začátek státnicového období | 09.01.2023 | 29.05.2023 | |
Konec státnicového období | 03.02.2023 | 08.09.2023 | |
Mgr SZZ | Začátek podávání přihlášek | není | není |
Konec podávání přihlášek | není | není | |
Začátek státnicového období | 09.01.2023 | 29.05.2023 | |
Konec státnicového období | 03.02.2023 | 08.09.2023 | |
SRZ | Začátek podávání přihlášek | 01.09.2022 | 01.02.2023 |
Konec podávání přihlášek | 31.01.2023 | 31.08.2023 | |
Začátek státnicového období | 01.09.2022 | 01.02.2023 | |
Konec státnicového období | 31.01.2023 | 31.08.2023 | |
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 10. – 31. 10. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 10. – 31. 10. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 10. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 11. – 15. 11. |
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 11. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 11. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 11. |
Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 31. 12. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
první týden v lednu |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 dnů před obhajobou |
Akce v harmonogramu |
Termín |
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 3. – 31. 3. |
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 3. – 31. 3. |
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 3. |
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 4. – 15. 4. |
Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 4. |
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 4. |
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 4. |
Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 20. 5. |
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
po 20. 5. |
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 dnů před obhajobou |
Jarní semestr (obhajoba v září) |
|
Řádný termín: |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 6. |
Opravný termín (v rámci shodného semestru): |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 20. 8. |