Všeobecné informace ke studiu

Konzultační hodiny

Jaro 2025
A
 
Mgr. Anna Agapova, Ph.D. úterý 12.00–13.30 po předchozí domluvě; online konzultace možné i v jiných termínech
B
 
Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D. pondělí 9.00–10.00
Mgr. Olga Berger, Ph.D. po předchozí domluvě
Mgr. Renata Buchtová, Ph.D. středa 16.30–17.30
Mgr. Jana Bumbálková úterý 10.00–12.00
G
 
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. pondělí 12.30–14.00 po předchozí domluvě
J
 
PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D. čtvrtek 12.30–13.30
K
 
PhDr. Petr Kalina, Ph.D. pondělí 14.00–15.00, v pracovně v budově N, 6. NP
Mgr. Halyna Kličak, Ph.D. pondělí 16.00–17.30
Mgr. Mateja Kosi středa 12.00–13.00
doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D. pondělí 11.45–12.45
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. úterý 14.00–15.00
M
 
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. čtvrtek 14.00–15.00
P
 
Mgr. Pavel Pilch, Ph.D. pondělí 10.00–11.00
prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc. po předchozí domluvě
Mgr. et Mgr. Michal Przybylski úterý 14.00–15.00
R
 
Mgr. Eva Reutová po předchozí domluvě
Mgr. Krystyna Řezníčková, Ph.D. po předchozí domluvě
S
 
Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. úterý 15.00–06.00
Mgr. Mirna Stehlíková Ɖurasek po předchozí domluvě
Š
 
Mgr. Josef Šaur, Ph.D. středa 12.30–14.00
doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D. po předchozí domluvě
Mgr. Polina Štěpánková, Ph.D. středa 10.00–11.30 po předchozí domluvě
Z
 
Mgr. Taťjana Zaňko po předchozí domluvě

 

Závěrečné práce

Interní pokyny

Programoví koordinátoři a uznávání výsledků studia ze zahraničí
Programoví koordinátoři

Programoví koordinátoři zahraničních pobytů vám podají informací o výběrových řízeních v rámci katedry.

doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.

Pověřené osoby

Pověřené osoby vám uznají kredity ze zahraničí a schválí Learning Agreement nebo Training Agreement.

doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.

doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.

Mgr. Roman Madecki, Ph.D.

Mgr. Josef Šaur, Ph.D.

Harmonogramy

Harmonogram rozpisu témat: podzimní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 10. – 31. 10.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 10. – 31. 10.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 10.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 11. – 15. 11.

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 11.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 11.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 11.

Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 31. 12.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

první týden v lednu

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 pracovních dnů před obhajobou

 

Harmonogram rozpisu témat: jarní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 3. – 31. 3.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 3. – 31. 3.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 3.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 4. – 15. 4.

Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 4.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 4.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 4.

Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 20. 5.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

po 20. 5.

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 pracovních dnů před obhajobou

Jarní semestr (obhajoba v září)

 

Řádný termín:

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 6.

Opravný termín (v rámci shodného semestru):

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 20. 8.

 

Všeobecné informace

Závěr studia

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info