Bakalářské studium
Vybrat studium
A |
|
| Mgr. Anna Agapova, Ph.D. | úterý 12.00–13.30 po předchozí domluvě; online konzultace možné i v jiných termínech |
B |
|
| Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D. | pondělí 9.00–10.00 |
| Mgr. Olga Berger, Ph.D. | po předchozí domluvě |
| Mgr. Renata Buchtová, Ph.D. | středa 16.30–17.30 |
| Mgr. Jana Bumbálková | úterý 10.00–12.00 |
G |
|
| doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. | pondělí 12.30–14.00 po předchozí domluvě |
J |
|
| PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D. | čtvrtek 12.30–13.30 |
K |
|
| PhDr. Petr Kalina, Ph.D. | pondělí 14.00–15.00, v pracovně v budově N, 6. NP |
| Mgr. Halyna Kličak, Ph.D. | pondělí 16.00–17.30 |
| Mgr. Mateja Kosi | středa 12.00–13.00 |
| doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D. | pondělí 11.45–12.45 |
| doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. | úterý 14.00–15.00 |
M |
|
| Mgr. Roman Madecki, Ph.D. | čtvrtek 14.00–15.00 |
P |
|
| Mgr. Pavel Pilch, Ph.D. | pondělí 10.00–11.00 |
| prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc. | po předchozí domluvě |
| Mgr. et Mgr. Michal Przybylski | úterý 14.00–15.00 |
R |
|
| Mgr. Eva Reutová | po předchozí domluvě |
| Mgr. Krystyna Řezníčková, Ph.D. | po předchozí domluvě |
S |
|
| Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. | úterý 15.00–06.00 |
| Mgr. Mirna Stehlíková Ɖurasek | po předchozí domluvě |
Š |
|
| Mgr. Josef Šaur, Ph.D. | středa 12.30–14.00 |
| doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D. | po předchozí domluvě |
| Mgr. Polina Štěpánková, Ph.D. | středa 10.00–11.30 po předchozí domluvě |
Z |
|
| Mgr. Taťjana Zaňko | po předchozí domluvě |
Programoví koordinátoři zahraničních pobytů vám podají informací o výběrových řízeních v rámci katedry.
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.
Pověřené osoby vám uznají kredity ze zahraničí a schválí Learning Agreement nebo Training Agreement.
|
Akce v harmonogramu |
Termín |
|
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
|
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 30. 9. |
|
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 10. – 31. 10. |
|
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 10. – 31. 10. |
|
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 10. |
|
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 11. – 15. 11. |
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 11. |
|
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 11. |
|
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 11. |
|
Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 31. 12. |
|
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
první týden v lednu |
|
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 pracovních dnů před obhajobou |
|
Akce v harmonogramu |
Termín |
|
Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
|
Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních |
do 28. 2. |
|
Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) |
1. 3. – 31. 3. |
|
Studenti – přihlásí se k vybranému tématu |
1. 3. – 31. 3. |
|
Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě |
do 31. 3. |
|
Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat |
1. 4. – 15. 4. |
|
Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 4. |
|
Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení |
po 30. 4. |
|
Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry |
po 30. 4. |
|
Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi |
do 20. 5. |
|
Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) |
po 20. 5. |
|
Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek |
|
|
Oponent (sekretářka) – vloží posudek |
do 5 pracovních dnů před obhajobou |
|
Jarní semestr (obhajoba v září) |
|
|
Řádný termín: |
|
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 30. 6. |
|
Opravný termín (v rámci shodného semestru): |
|
|
Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře |
do 20. 8. |