Všeobecné informace ke studiu

Konzultační hodiny

Jaro 2024
A
 
Mgr. Anna Agapova, Ph.D. čt 10.00–11.30, nutná domluva předem; online konzultace jsou možné i v jiné dny
B
 
Mgr. Katarzyna Alicja Barna Krawczyk, Ph.D. út 9.00–10.00
Mgr. Olga Berger, Ph.D. čt 10.00–11.00, popř. dle domluvy
Mgr. Renata Buchtová, Ph.D. st 14.00–16.00
Mgr. Jana Bumbálková st 10.00–12.00
D
 
prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc. po 13.00–14.00
G
 
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. po 12.30–13.30
J
 
PhDr. Taťána Juříčková, Ph.D. čt 12.00–13.30
K
 
PhDr. Petr Kalina, Ph.D. po 16.00–17.00, budova N, 6. NP
Mgr. Halyna Kličak, Ph.D. po 12.–13.00
Mgr. Mateja Kosi pá 10.00–11.00
doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D. po 11.45–12.45
doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D. čt 9.30–10.00
Mgr. Eva Kudrjavceva Malenová, Ph.D. na základě předchozí domluvy
Mgr. Krystyna Kuznietsova, Ph.D. út 14.00–15.00
M
 
Mgr. Roman Madecki, Ph.D. st 16.30–17.30
Mgr. Zbyněk Michálek sudé po 14.00–15.00 po předchozí e-mailové domluvě, online i jindy
P
 
Mgr. Pavel Pilch, Ph.D. pá 10.00–11.00
prof. PhDr. Ivo Pospíšil, DrSc. individuálně dle předchozí domluvy
Mgr. et Mgr. Michal Przybylski st 9.00–10.00
R
 
Mgr. Eva Reutová dle domluvy
S
 
Mgr. Petr Stehlík, Ph.D. po 11.00–12.00
Mgr. Mirna Stehlíková Durasek st 14.00–14.45
Š
 
Mgr. Josef Šaur, Ph.D. st 12.30–14.00
Mgr. Monika Ševečková, Ph.D.  
doc. PhDr. Václav Štěpánek, Ph.D. individuálně dle předchozí domluvy
Z
 
Mgr. Taťjana Zaňko út 12.30–14.00
Volodymyr Zvyniatskovskyi, Ph.D. út 16.00–17.00

 

Závěrečné práce

Interní pokyny

Programoví koordinátoři a uznávání výsledků studia ze zahraničí
Programoví koordinátoři

Programoví koordinátoři zahraničních pobytů vám podají informací o výběrových řízeních v rámci katedry.

doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.

Pověřené osoby

Pověřené osoby vám uznají kredity ze zahraničí a schválí Learning Agreement nebo Training Agreement.

doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.

doc. Mgr. Elena Krejčová, Ph.D.

Mgr. Roman Madecki, Ph.D.

Mgr. Josef Šaur, Ph.D.

Harmonogramy

Harmonogram rozpisu témat: podzimní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 10. – 31. 10.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 10. – 31. 10.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 10.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 11. – 15. 11.

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 11.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 11.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 11.

Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 31. 12.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

první týden v lednu

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 pracovních dnů před obhajobou

 

Harmonogram rozpisu témat: jarní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 3. – 31. 3.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 3. – 31. 3.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 3.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 4. – 15. 4.

Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 4.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 4.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 4.

Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 20. 5.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

po 20. 5.

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 pracovních dnů před obhajobou

Jarní semestr (obhajoba v září)

 

Řádný termín:

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 6.

Opravný termín (v rámci shodného semestru):

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 20. 8.

 

Všeobecné informace

Závěr studia

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info