Harmonogramy

Akademického roku
Období podzim 2022 jaro 2023
Zveřejnění rozvrhu 01.07.2022 02.01.2023
Začátek registrace předmětů 01.07.2022 02.01.2023
Konec registrace předmětů 31.07.2022 31.01.2023
Začátek zápisu předmětů 01.08.2022 01.02.2023
Konec zápisu předmětů 11.09.2022 12.02.2023
Začátek změn v zápisu předmětů 12.09.2022 13.02.2023
Začátek výuky 12.09.2022 13.02.2023
Konec změn v zápisu předmětů 25.09.2022 26.02.2023
Konec výuky 16.12.2022 19.05.2023
Začátek zkouškového období 02.01.2023 22.05.2023
Konec zkouškového období 10.02.2023 30.06.2023
Začátek prodlouženého zkouškového období není 28.08.2023
Konec prodlouženého zkouškového období není 08.09.2023
Bc SZZ Začátek podávání přihlášek není není
Konec podávání přihlášek není není
Začátek státnicového období 09.01.2023 29.05.2023
Konec státnicového období 03.02.2023 08.09.2023
NMgr SZZ Začátek podávání přihlášek není není
Konec podávání přihlášek není není
Začátek státnicového období 09.01.2023 29.05.2023
Konec státnicového období 03.02.2023 08.09.2023
Mgr SZZ Začátek podávání přihlášek není není
Konec podávání přihlášek není není
Začátek státnicového období 09.01.2023 29.05.2023
Konec státnicového období 03.02.2023 08.09.2023
SRZ Začátek podávání přihlášek 01.09.2022 01.02.2023
Konec podávání přihlášek 31.01.2023 31.08.2023
Začátek státnicového období 01.09.2022 01.02.2023
Konec státnicového období 31.01.2023 31.08.2023
Rozpisu témat

podzimní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 30. 9.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 10. – 31. 10.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 10. – 31. 10.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 10.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 11. – 15. 11.

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 11.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 11.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 11.

Správce nebo sekretářka – doplní UČO oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 31. 12.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

první týden v lednu

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 dnů před obhajobou

 

jarní semestr

Akce v harmonogramu

Termín

Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních

do 28. 2.

Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky)

1. 3. – 31. 3.

Studenti – přihlásí se k vybranému tématu

1. 3. – 31. 3.

Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě

do 31. 3.

Studijní oddělení – převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat

1. 4. – 15. 4.

Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 4.

Sekretářka – odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení

po 30. 4.

Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry

po 30. 4.

Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi

do 20. 5.

Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů)

po 20. 5.

Vedoucí – zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek

 

Oponent (sekretářka) – vloží posudek

do 5 dnů před obhajobou

Jarní semestr (obhajoba v září)

 

Řádný termín:

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 30. 6.

Opravný termín (v rámci shodného semestru):

 

Student – otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře

do 20. 8.

 

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info